Alapozó terápiás OVI PROGRAM

 

Alapozó terápiás fejlesztés az óvodában

 

  • Jó a gyereknek, hiszen a reggeli időszakban, a már ismert ovis társakkal, az ismerős óvodában valósul meg mozgásfejlesztése

  • Könnyebbség a szülőnek, hiszen a gyermek fejlesztése az óvodában, óvodai időben történik, nem okoz nehézséget a délutáni időszakban, munka és óvoda után időt és energiát szakítani a fejlesztésre, mentesülnek az utazás nehézsége alól is

  • Mindez változatlan hatékonysággal, heti 2x60 perces időtartamban valósul meg, követve az Alapozó terápia módszerének rendszerességre vonatkozó irányelveit

  • 6-7 fős csoportos formában, mely lehetővé teszi az izgalmas, közös játékokat, de lehetőséget ad arra is, hogy az egyéni differenciálást, segítségnyújtást is   maximálisan biztosítani tudjam szükség esetén

  • A szülőkkel erős együttműködést kialakítva, gördülékeny és rendszeres  online és lehetőség szerint személyes kommunikációval

A 2020/21-es tanévben a Keszegi Óvodával kezdődött együttműködésünk a helyi óvodavezető és szülői közösség szervezésével. (mely csoportot költözés miatt egy kolléganőnek adtam át  a tanév végén).2021/22-es tanévben az Érsekvadkerti Ary Erzsébet Óvoda és Mini Bölcsődébe járó 5 évesnél idősebb gyermekek számára tudom helyben biztosítani a rendszeres fejlesztést.

Óvodavezetői és/vagy szülői kezdeményezésre szeretettel várom megkeresésüket Nógrád megye nyugati részében  (Balassagyarmat- Rétság vonzáskörzete) az Ovi Program helyi szervezésével és az alábbi lehetőségekkel kapcsolatban:

      

  •  csoportos mozgásvizsgálat az óvodában, mely tükrözi a gyermekek idegrendszeri érettségét- szükség esetén javaslatot adok további vizsgálatra, fejlesztésére

  • Igény esetén – és terhelhetőségemtől és a helyi feltételektől függően- az Alapozó terápiás „ovi program” bevezetésének szervezése óvodájukban (várhatóan már csak a 2022/23-as tanévtől)

  • szülő/pedagógus konzultáció lassabb/eltérő fejlődésű gyermek óvodai és/vagy otthoni nevelését, fejlesztését érintő kérdésekben a gyermek (lehetőség esetén a gyermek pedagógusai és a szülők részvételével, együttműködésével)  

  • szülői információs körök, beszélgetések megtartására az óvodában (vagy akár online is) a gyermekek mozgásfejlődését, fejlődését érintő kérdésekben